15.10.2012

Noget om en ny bærbar og hvordan det ellers går



Godaften kære med-bloggere.
Ville lige lave et lille aften indlæg, her inden jeg smutter i seng, hvor jeg sådan set lige hurtig ville fortælle lidt om hvordan det går nu for tiden, nu hvor i ikke har hørt så meget til mig på det seneste, hvilket jeg vidst også har lavet et indlæg om før, så dette er ikke et "undskyld for, at jeg ikke har blogget, men har pisse travlt pga skolen - indlæg."..
Men altså! Her ser i lige min lille nye bærbar, som jeg fik ganske gratis af familiens "pc"-mand. Han synes det var synd for mig, at min anden lille bærbar gik i stykker (for efter hånden lidt tid siden) så jeg fik denne her af ham, fordi at den havde han bare lige stående derhjemme, og skulle ikke bruge den alligevel. (var det ik' bare lige "fucking" flinkt af ham?) Jeg ved godt nok ikke rigtig hvad jeg skulle bruge den til, når nu jeg har min vaio, som jo bare er mega lækker! Men tror den ville være god at have til at tage med i skole, så jeg ikke skal bære rundt på sådan en stor bærbar, og desuden, hvem siger nej til en gratis computer? 

.. Ellers har jeg i dag været et smut til tandlægen, da jeg havde knækket end tand, det var så lige 15 min pinsler, pga tandlægeskræk, og 775 kr fattigere, det er godt nok en dårlig handlen. Men dagen blev dog bedre da min kæreste besluttede sig for at vi skulle et smut til Roskilde for at tage på restaurant sammen. 
.. Har også planlagt lidt indlæg her til aften, som jeg håber jeg snart kan få lagt ind på bloggen, men i morgen skal jeg starte på mit nye arbejde, i Fakta, så nu må vi se hvornår det bliver. 
Det tror jeg var det, det endte med at blive et ret langt indlæg, så håber i lige var i humør til at læse en masse. 

...Godnat...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar