19.10.2012

Gårsdagens outfit (speciel udgave)



Poncho, trøje og bukser fra Vero Moda, halstørklædet kan jeg ikke huske hvor jeg købte, men det er også efterhånden 2 år gammelt tror jeg, og sko fra Nike. Det var godt nok ikke meningen at jeg ville lave et dagens outfit, fordi mit tøj ærligtalt ikke er noget specielt, ville gerne kunne sige at det var super gennemtænkt og så meget mig! Men sandheden er at det var vaskedag i går, så jeg måtte improvisere lidt med hvad der ellers var i skabet, da kæresten og jeg besluttede os får at gå en tur ud i skoven. Men synes ellers det var en meget sjov og anderledes måde at vise sit tøj på, man ser jo altid de der fine fine dagens outfit på diverse modeblogs, hvor de viser deres yndlingstøj og sæt frem, Så ville prøve at vise lidt det modesatte og vise det tøj jeg havde på når alt mit lækre tøj er til vask. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar