17.09.2012



Hold da wow ! Opdagede lige at det næsten er 3 uger siden jeg sidst postede et indlæg herinde. Har godt nok haft travlt på det sidste, med tilvænning af den nye studiestart og det hele, så har ikke tænkt så meget på bloggen. Men nu tror jeg at jeg er ved at være godt inde i det hele, så vil prøve at følge med på bloggen også, det bliver sikkert ikke til et indlæg hver dag, jeg da tit først er hjemme ved en 18-19 tiden, Men et par indlæg engang i mellem er vel også bedre end ingen ting. Håber i vært fald på at få meget mere tid til bloggen nu, og der skulle gerne komme nogle forskellige indlæg, så skriv endelig hvis der er noget i vil se mere af herinde.


2 kommentarer:

  1. Kender godt det der, med at have for travlt til bloggen :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/09/giveaway-orgreen-kobenhavn.html

    SvarSlet
  2. Man ville ønske man havde mere tid til den, for det er dejligt at blogge :)
    - men har netop fået lavet et indlæg om min nye part two kjole,
    har valgt at nævne din blog og specielt dine give away's i indlægget også ;)

    SvarSlet