28.08.2012



Så begyndte Rus-ugen på universitet, og der er godt nok mange ting man skal forholde sig til, for uden alle de mange bygninger, systemerne, bøgerne osv. skal jeg så også lige lærer at finde rundt i københavn, hvilke ikke lige gik så godt i morges, hvor jeg endte ud på en længere tur gennem Amager og kom 15 min for sent. 
Men nok om det.. Jeg synes lige jeg ville prøve med et af de der, se hvad jeg render med i min taske indlæg, bare i en studie udgave. Min taske er en jeg midlertidig bruger indtil jeg får købt mig en i næste måned, den er købt på asos, så har jeg min elskede grønne bærbar, en vaio fra sony, og min matchene Iphone, med et cover købt i Italien. (og ja hvis ikke det er gået op for jer, så kan jeg godt lide farven grøn) Så er der en mappe fra tigeren, og nogle notes bøger fra søstrene grene, kalender og penalhus (se evt indlægget med det Her) også ellers min pung, en parfume, makeup-clutch og en flaske vand. 
 Sådan ser det altså ud, glæder mig til at komme rigtigt i gang!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar